trip4
trip1
trip2
trip6
trip7
trip8
trip3
trip5
previous arrow
next arrow

גל ספורט ונופש - אירוע החופש הבא שלכם...

סיורי חוויה בירושלים

ירושלים, בירת ישראל, העיר שחוברה לה יחדיו, כל כך הרבה כתוב ונאמר על העיר הנפלאה והמיוחדת הזו ולא רק לעם היהודי. מאפייניה כה ייחודיים רבים, שילוב בין ישן לחדש, ההיסטוריה של העיר נמצאת כמעט בכל פינה, כל אחד מן העמים ששלטו בה השאירו בה ובנופה את חותמם. מאפיין בולט בירושלים הוא אוכלוסייתה המגוונת, תושבים בני דתות שונות, זרמים שונים ולאומים שונים: יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, מוסלמים ונוצרים ועוד. בסיורים המומלצים שלנו בעיר אנו נוגעים בעיר הזו מזוויות שונות.

הצעות לסיורי חוויה בירושלים (משך הסיורים כשלוש שעות)

עין כרם:
"חוץ לארץ" בהרי ירושלים בין הכנסיות הפרנציסקניות, החצר הרוסית והמנזר הצרפתי. הזדמנות להציץ במערה שבה נולד יוחנן המטביל, לשטוף פנים במעין מרים, לגלות מה עלה בגורלו של הגנרל הבריטי גורדון, שנטע את עץ התות בחצר השייח', ולשמוע מה קרה לאלגרה היהודיה וג'ברא הערבי שהתחתנו כנגד כל הסיכויים. בסיור יוצגו גילויים חדשים שנמצאו במהלך כתיבת ספר על עין כרם.

המושבה הגרמנית:
בקיץ 1978 עלתה ניצולת שואה בשם חנה מנדל לעליית הגג שלה ברחוב עמק רפאים, כדי להתקין שם אנטנת טלוויזיה. מה שהיא מצאה שם גרם לה כמעט להתקף לב ועורר סערה בכל הארץ. מה מצאה הגברת מנדל בעליית הגג שלה? מי הם "הטמפלרים" שהגיעו מגרמניה במאה ה-19 לארץ ישראל והקימו בה לא מעט מושבות? על כך ועוד בסיור ברחובות שכולנו מכירים, אבל לא באמת יודעים את סודותיהם.

סן סימון וקטמון:
מה זה בכלל "קטמון"? איך בונים בית לגבר שיש לו ארבע נשים? מדוע הסתיר ח'ליל אל-סכאכיני מרגל יהודי מציפורני התורכים? מה חושב רפול על הקדוש רפאל במנזר סן סימון? סיור אל מסתרי השכונה, שנולדה אל שלוות האוויר הצלול כיין במערב ירושלים, וצללה אל אירועי הדמים שקדמו למלחמת השחרור.

מרכז העיר בתמונות עתיקות:
מסע אל לבה של ירושלים החדשה, לימים שרחוב המלך ג'ורג' היה רק שדה טרשים, ובן-יהודה עוד היה מטע זיתים. מצוידים בתמונות המרתקות שצולמו החל מן המאה ה-19 והלאה, נבדוק מה קרה לבתים ולמקומות. טחנת הרוח של ניקופוריה, בניין טרה-סנטה, מנזר רטיסבון, בית הספר בצלאל, טליתא קומי, בית הכנסת האיטלקי, בריכת ממילא, נחלת שבעה, ועוד.

המלצות לטיולים בארץ

טיולים לגליל העליון

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… טיולים לגליל העליון למי …
להמשך קריאה

סליחות חודש אלול ומופע ב-"באש תורה"

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… סליחות חודש אלול סליחות …
להמשך קריאה

טיול לעוטף עזה

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… טיול / סיור בעוטף …
להמשך קריאה

סיורי חוויה בירושלים

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… סיורי חוויה בירושלים ירושלים, …
להמשך קריאה

לילות אלול בדרום

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… טיול ללילות אלול בדרום …
להמשך קריאה

כשארכיאולוגיה וכיף נפגשים!

גל ספורט ונופש – אירוע החופש הבא שלכם… כשארכיאולוגיה וכיף נפגשים! למי …
להמשך קריאה

הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא ואנו נחזור אליכם בהקדם...

טלפון: 03-6092441 - פקס: 03-6092449 - אימייל: Office@gal-sport.co.il

גלריית תמונות

gallery1
gallery2
gallery3
gallery4